divendres, 5 d’agost del 2011

Codis QR

El post d'avui ve a partir d'un tweet de Jordi Adell (@jordi_a) demanant informació sobre activitats didàctiques que facin servir codis QR. He de dir que vaig sentir parlar d'aquests codis a les VIII Jornades Novadors en relació a les camisetes que va dissenyar Francesc Llorens (@FrancescLlorens) i  em vaig quedar amb les ganes de conèixer alguna cosa més sobre el tema. Avui s'ha acabat de despertar la meva curiositat.
Com us podeu imaginar, les respostes a Jordi Adell no s'han fet esperar i ell mateix ha fet un tweet amb tots els enllaços recollits a Diigo.

Deixo l'enllaç a una pàgina que apareix en aquest tweet on hi ha informació interessant sobre els codis QR i exemples d'activitats portades a terme amb alumnes.

QREdu Blog 


Per part meva, de moment m'he baixat l'aplicació QRReader per l'Iphone i EasyQR per l'Ipad i he començat a explorar ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada