divendres, 3 d’agost del 2012

Alice 2.2, la iniciació al món 3D

Avui em fa molta il·lusió posar com a tweet del dia el d'un altre illenc com jo, es tracta de Xisco Lirola (@Xiscolir), molt actiu a la xarxa i a qui també vaig tenir el plaer de poder desvirtualitzar (ja en tenia ganes) a Novadors12.



El tweet anava dirigit a una altra Isabel (@isabel_ruiz) però em va picar la curiositat. Quan encara no m'he posat al dia del bombardeig de l'estiu passat sobre codis QR i AR, ara estic començant a descobrir un altre món que és el de la programació i després de publicar el post "10 eines de programació per a infants" just em va aparèixer això.

En aquest cas l'enllaç ens porta a un post que ha escrit ell mateix on fa una extensa referència a la utilització de l'aplicació Alice 2.2. Em sembla molt interessant i molt complet però tal vegada, seguint els seus consells, hauré de començar amb Scratch ;))




Això ens mostra també el poder de twitter quant a col·laboració entre iguals, compartir recursos i aprenentatge permanent.

Gràcies Xisco!!!

Nota: Twitter ja permet inscrustar els tweets però en aquest cas no em deixa seleccionar només la resposta (o jo no ho sé fer) per això apareix també el tweet que va fer Isabel Ruiz i que Xisco va aprofitar per fer la menció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada